top of page
Middel 4034.png

Merken moeten geen onzin verkopen – Adformatie

Purpose-marketing based on promise is niet genoeg. We hebben purpose-marketing based on proof nodig. Alleen als je doet wat je zegt, ben je geloofwaardig als duurzaam en maatschappelijk merk. Maar wat is goed bewijs voor positieve impact? En wat doe je als purpose-marketeer met merken die wel oprechte idealen hebben maar nog bezig zijn om deze in de praktijk brengen?

 

Sander Veenendaal vertelt hierover in zijn gastblog op Adformatie.

Merken moeten geen onzin verkopen, Adformatie - Sander Veenendaal

Ander nieuws

5 grote trends voor merken NIMA inspireert: Foodinnovatie met Hutten

juni 2020

Foodinnovatie met Hutten - Sander Veenen

Optimisme en de onderstroom The Optimist

juni 2020

​

The Optimist - Sander Veenendaal

Visie op de circulaire economie Talkshow 'Hoe circulair is Nederland?'

juni 2020

Hoe circulair is Nederland? - Sander Veenendaal
bottom of page